Locuri de munca disponibile

 

-ANUNŢ- 

Societatea  S.C.TEHNOPOLIS S.R.L. organizează în data de 21 noiembrie , ora 10.00, la sediul S.C. TEHNOPOLIS S.R.L., situat în municipiul Iaşi, Bld. Poitiers, nr. 10, concurs pentru ocuparea postului:

 

COORDONATOR INCUBATOR DE AFACERI

Cod C.O.R:121904

Durata muncii 4 ore pe zi normă partiala

 

Pentru perioada determinata pana la 31.12.2022 cu posibilitate de prelungire

Concursul va avea următoarele probe:

 

  • Proba scrisă care va cuprinde si test de limba engleza
  • Interviu (vor fi invitati cei care vor obtine nota minim 7)

 

CONDIŢII DE PARTICIPARE:

 

  1. A. Persoana care candidează pentru ocuparea  postului  trebuie  sa  îndeplinească  urmatoarele  condiţii generale:
  2. a) să aibă cetățenia română, sau permis de munca , cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  3. b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
  4. c) să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  5. d) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
  6. e) să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  7. f) să îndeplinească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  8. g) să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
  9. h) să nu fi desfășurat activitate de poliție politică;
  10. i) să nu fie persoană incompatibilă potrivit legii, ori care a fost condamnată pentru infracțiuni prevăzute la art. 6 din O.U.G. 109/2011;
  11. j) să nu facă parte din mai mult de 5 (cinci) Consilii de Administrație ale unor regii autonome sau societăți comerciale;
  12. k) să nu fi fost destituită dintr-o funcție publică sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pe motive disciplinare, în ultimii 5 ani.

 

  1. Persoana care candidează pentru ocuparea postului trebuie să îndeplinească următoarele condiţii specifice:

 

Vechimea în activitate – nu este necesară.

Studii de specialitate: Studii superioare absolvite cu diplomă, de preferinta FEEA

Perfecţionări : De preferat specializări în domeniul transferului de tehnologie, economic

Cunoştinţe de operare pe calculator (necesitate şi nivel): Cunoştinţe de operare curentă pe calculator (accesare Internet, baze de date, tehnoredactare etc.)

Limbi străine (necesitate şi grad de cunoaştere): cunoașterea bună a   limbii engleze;

Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: Abilităţi comunicaţionale, de muncă în echipă, gândire creativă, rezistent la efort intelectual susţinut

Cerinţe specifice (de exemplu: călătorii frecvente, delegări, detaşări): deplasări locale la compartimentele de profil ale asociaţilor, în ţară la instituţii finanţatoare, la unităţi de profil, în străinătate la unităti de acelaşi profil şi la diverse schimburi de experienţă, participare la cursuri de instruire in cadrul diverselor proiecte.

Competenţă managerială: -

Vechimea in muncă-

Vechimea in specialitate-

 

  1. Atribuții generale din fișa postului
    1. organizarea activităţii în cadrul Incubatorului de afaceri.
    2. verificarea încăperilor destinate activităţii de incubare, asigurarea minimului de mobilă şi echipamente în încăperi în funcţie de solicitări.
    3. urmărirea asigurării serviciilor generale şi serviciilor suport stabilite prin Regulament şi prin contracte.
    4. participare la selecţia societăţilor care solicită a fi incubate.
    5. preluarea documentaţiei depuse de către societăţile solicitante şi difuzarea lor către membrii comisiei de selecţie.
    6. convocarea comisiei de selecţie şi organizarea şedinţelor de selecţie.
    7. înştiinţarea solicitanţilor asupra rezultatului selecţiei.
    8. urmărirea localizării societăţilor selectate.
    9. urmărirea accesului societăţilor incubate la principalele servicii oferite ( telefon, fax, xerox, internet etc.).
    10. urmărirea oferirii serviciilor de secretariat.
    11. urmărirea evoluţiei economice şi financiare a societăţilor incubate şi anunţarea eventualelor eşecuri pentru a se lua măsurile ce se impun.
    12. urmărirea predării spaţiului către firmele incubate, pe bază de proces-verbal şi preluarea spaţiilor, la sfârşitul perioadei, în bune condiţii şi fără alte defecţiuni.
    13. ţinerea în permanenţă a legăturii cu factorii de conducere ai societăţilor comerciale incubate şi rezolvarea solicitărilor sau problemelor ce apar, cu sprijinul personalului abilitat al S.C. TEHNOPOLIS S.R.L.
    14. urmărirea eliberării spaţiilor la termenul stabilit inclusiv pentru societăţile comerciale care sunt obligate să elibere spaţiul înainte de termenul normal de 3 ani.
    15. responsabil privind atragerea societăţilor/persoanelor fizice care vor desfăşura activitatea în cadrul incubatorului de afaceri.

 

  1. răspunde de păstrarea secretului profesional și de serviciu, precum si de confidențialitatea datelor și informațiilor privind activitatea S.C. TEHNOPOLIS S.R.L. şi a Parcului Ştiinţific şi Tehnologic TEHNOPOLIS;
  2. asigură, întocmește și răspunde de organizarea și desfășurarea procedurilor de achiziții publice în conformitate cu prevederile legislației în vigoare;
  3. realizează orice alte sarcini primite de la şeful ierarhic în limitele respectării temeiului legal.
  4. Participarea la implementarea proiectelor cu finantare europeana.
  5. Alte atribuții in conformitate cu postul scos la concurs precum și cu legislația in vigoare.

 

 

  1. Delegarea de atribuţii –

 

  1. Sfera relaţională:

Intern:

  1. Relaţii ierarhice:

- subordonat faţă de: Directorul general, sef serviciu incubator de afaceri

 - superior pentru:-

  1. Relaţii funcţionale: cu celelalte persoane angajate, în special cu seful de departament , contabilul șef, funcţionarul administrativ, consilier juridic, specialist relații publice, specialist resurse umane; - relaţii funcţionale cu societăţile incubate.
  2. Relaţii de reprezentare: în limitele mandatului de împuternicire stabilite de conducerea societăţii şi la nivelul specificat în organigrama societăţii.

 

Extern:

 

  1. Relații cu autorităţi şi instituţii publice:-
  • cu membrii asociaţi, în vederea rezolvării tuturor problemelor privitoarea la activitatea incubatorului de afaceri
  • cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării, în vederea abordării corespunzătoare a tuturor posibilităţilor investiţionale, participării la achiziţii publice, etc.;
  1. Relaţii cu organizaţii internaţionale: participare la programe internaţionale etc.;
  2. Relaţii cu persoane juridice private: găsirea de noi posibilităţi de colaborare şi investiții, etc.;

 

  1. Concursul va fi organizat în conformitate cu prevederile legislației in vigoare, şi va consta în susţinerea următoarelor etape:

– selecţia dosarelor de înscriere;

probă scrisă, inclus și test de limba engleză

interviu (la interviu vor fi invitaţi numai candidaţii care au obţinut minim nota 7 la proba scrisă).

  1. Calendarul desfăşurării concursului:

04.11.2022-14.11.2022 – primire dosare

14.11.2022 - ora 12.00 - data limită de depunere a dosarelor

15.11.2022 - selecţia dosarelor și afișarea rezultatelor de selecție a acestora.

21.11.2022 ora 10.00 - proba scrisă va avea loc în data de, la sediul TEHNOPOLIS S.R.L., situat în municipiul Iaşi, Bld. Poitiers, nr. 10 (parter);

21.11.2022, ora 13.00 - interviul (după corectarea tezelor scrise);

22.11.2022, ora 09.00 - afişarea rezultatelor;

22.11.2022, ora 14.30  – depunerea contestaţiilor;

23.11.2022, ora 9.00 - afişarea rezultatelor finale.

  1. Dosarele de înscriere la concurs se depun până la data de 14.11.2022 - ora 12.00, , la sediul TEHNOPOLIS SRL, clădire Nucleus, parter, şi vor conţine obligatoriu următoarele documente:
  2. a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
  3. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  4. c) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  5. d) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  6. e) curriculum vitae;
  7. f) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
  8. g) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor.
  9. h) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia,
  10. i) În cazul documentului prevăzut la lit. c), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

Actele de concurs vor fi aduse şi în original pentru verificarea conformităţii copiilor.

Bibliografia, tematica precum şi alte informaţii referitoare la concurs pot fi obţinute de la sediul institutiei noastre din Bd. Poitiers nr. 10, parter – sp. Resurse umane , Mariana Fotache, site-ul www.tehnopol-is.ro sau la telefon 0332.102.208.

 

 

Director General,                                                                                   sp. resurse umane              

 Constantin -Florin ŞERBESCU                                                                 Mariana  Fotache